Thursday, December 02, 2004

My Birthday

Ξημέρωσε η γενεθλιακή μου μέρα... Οι Counting Crows για άλλη μια φορά παίρνουν τις θέσεις τους στη σκηνή και τραγουδάνε μόνο για μένα. Το κάνουν εδώ και χρόνια. Η φιλία μας άρχισε μια νύχτα που έκλεινα κάποια εφηβική ηλικία, σε ένα bar στο San Fransisco. Είχα κάνει ένα ονειρικό ταξίδι και βρέθηκα σε μια σκηνή που οι ίδιοι τραγουδούσαν το Long December ενώ ξημέρωνε Δεκέμβριος. Τα μάτια μου πλυμμηρισανε από χαρά και δάκρυα. Κάτι συνέβαινε...Εκεί πίστεψα πως όλα είναι δυνατά. Με είδανε που βούρκωνα και αποφασίσανε κάθε χρόνο να παίζουν για μένα αυτό το κομμάτι. Κάθε χρόνο στα γενέθλιά μου ακόμα και όταν δε βρισκόμουνα εκεί.

Σήμερα είναι τα 25α γενέθλιά μου. Πάνε χρόνια απο κείνο το όνειρο, αλλά ποτέ μα ποτέ δεν έχει περάσει τέτοια μέρα που το ξύπνημά μου γίνεται με τους ήχους του Long December. Δεν ξεχάσανε την υπόσχεσή τους. Κάθε χρόνο, κάθε πρωί που ακόμα ένας χρόνος προστίθεται στη ζωή μου, είναι εκεί και το τραγουδάνε, για μένα, μόνο για μένα.

1 Comments:

At 12/02/2004 5:25 PM , Blogger Μαίρη said...

xronia polla xristianopaido kai apo emena!!! elpizw na pernas kala kai na eisai panta xaroumenh kai xamogelasth opws tote stis eksexastes meres tou AION. filakia polla
Mary

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home